به نقل از وب سیات شرکت:
بخار امروزه به عنوان ابزاری ضروری و پیشرفته مشاهده لینک ها و تصاویر پس از ورود یا عضویت اهداف گرمایشی، تولید نیرو و انتقال انرژی در اغلب حوزه های صنعتی و مشاهده لینک ها و تصاویر پس از ورود یا عضویت صنعتی درآمده و به طور گسترده ای در زندگی روزمره ما اثرگذار است؛ از آنجا که انواع نوشیدنی ها، مواد غذایی، پوشاک، سوخت و .مشاهده لینک ها و تصاویر پس از ورود یا عضویت با استفاده از بخار حاصل می شوند.

کاربران سیستم های بخار و کندانس طیف وسیعیمشاهده لینک ها و تصاویر پس از ورود یا عضویت ز صنایع را تشکیل می دهند که از آن جمله می توان به صنایع نفتی و پتروشیمی، پالایشگاه، نیروگاه ها، صنایع شیمیایی، صنایع غذایی و لبنی، خودروسازی، بیمارستان ها و ساختمان های بزرگ اداری و مسکونی اشاره کرد.
مشاهده لینک ها و تصاویر پس از ورود یا عضویت


مشاهده لینک ها و تصاویر پس از ورود یا عضویت
شرکت سامان پایا ایده، نماینده انحصاری شرکت مشاهده لینک ها و تصاویر پس از ورود یا عضویت انگلستان در ایران، در زمینه تأمین و فروش تجهیزات کامل سیستم های بخار، کندانس، آبمشاهده لینک ها و تصاویر پس از ورود یا عضویت هوای فشرده، گازهای صنعتی و سیالات فرآیندی فعالیت می نماید و به صورت تخصصی خدمات فنی و مهندسی در زمینه سیستم های بخار و کندانس ارائه می کند.
این شرکت با تکیه بر تخصص و تجربه سالیان متمادی و همکاری با پرسنل مجرب، افتخار دارد ضمن تامین کالای مورد نیاز صنایع به تجهیزات پیشرفته و با کیفیت، کلیه خدمات ذیل را ارائه نماید:
مشاهده لینک ها و تصاویر پس از ورود یا عضویت دمات فروش: تحویل فوری کلیه محصولات اسپیراکس سارکو در ایران به صورت ریالی و ارزی
خدمات آموزشی: برگزارکننده دوره های تخصصی سیستم بخار و کندانس در داخل و خارج از کشور
خدمات فنی و مهندسی: مشاوره، طراحی، ممیزی انرژی و بهینه سازی سیستم های بخار و کندانس و سیالات دیگر

مشاهده لینک ها و تصاویر پس از ورود یا عضویت

شرکت Spirax Sarco با بیش از یکصد سال تجربه به عنوان یکی از برترین سازندگان تجهیزات تأسیساتی به شمار می رود و تولید کننده بیش از 12000 قطعه می باشد که به بیش از 40 کشور جهان عرضه می گردد. محصولات این شرکت بر اساس استانداردهای معتبر اروپایی و آمریکایی از قبیل ASME, DIN, API, ANSI و .مشاهده لینک ها و تصاویر پس از ورود یا عضویت . تولید گردیده و دارای تأییدیه های ISO 9001:2000, PED, CE می باشد.
مشاهده لینک ها و تصاویر پس از ورود یا عضویت